Pagina's

zondag 16 juni 2013

Linnen kussens met beachy strepen

Hoi!


Mijn tante is enkele weken geleden verhuist naar een super leuk huis met een fijne tuin. Zij vroeg mij om kussens voor haar te maken voor op haar nieuwe bankstel. Gisteren heb ik deze twee exemplaren voor haar gemaakt. Vinden jullie ze leuk?


De kussens zijn van een mooie kwaliteit linnen en ze hebben een heerlijke zomerse uitstraling. De blauw gestreepte stof doet mij denken aan de zee en het strand...in de woonkamer vind ik dit soort kussens heerlijk nonchalant, prima passend in een Brocant-Schelpenhuisje;) Deze stof heb ik al vaak gebruikt om kussens van te maken, echt mijn favoriete stof!


Mijn tante heeft een bankstel in een donkerbruine kleur, dus deze kussens steken daar denk ik leuk bij af. De achterkant is effen zandkleurig. Ik heb bij beide kussens een rits langs de rand ingezet, zodat je ze aan twee kanten kunt neerleggen. Eenvoudig maar leuk nietwaar?


Fijne avond!


Groetjes,
Lindia

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn ontzettend mooi. Mooi fris en tijdloos kleurtje. Hou er wel van :))

    Liefs
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zijn zo leuk! Verkoop je ze ook? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie uitstraling die kussens. Zou je willen vertellen waar je de blauw gestreepte stof vandaan hebt? Tot nu toe heb ik het nog niet kunnen vinden :-(. Alle info is welkom.

    Groetjes, Nin

    BeantwoordenVerwijderen