Pagina's

maandag 3 juni 2013

Provence blauwe kussens

Hoi!


Kussens zijn echte sfeermakers in de woonkamer en op onze bank liggen er momenteel tien. Onze bank is vrij strak, maar door de vele kussens krijg je toch een knusse en uitnodigende sfeer.


Ik vind het leuk om zelfgemaakte kussens te combineren met kussens uit de winkel:) Het strikvormige linnen kussen en de twee kussens met grijze ruches heb ik zelf gemaakt. De blauw met wit geruite kussens heb ik vorige week gekocht. Leuk zijn die nietwaar? Deze kleur blauw vind ik heel mooi, het is een beetje Provence blauw.


Dit witte kussentje vind ik helemaal beachy. Deze is nu bij de Intratuin in de aanbieding en ik kon deze niet laten liggen. Het donkere stiksel langs de rand vind ik super! Ze hebben dit kussen ook in taupe en beige...wie weet misschien, haal ik er nog eentje;)


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


2 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi!! Een heerlijke bank om zo in weg te ploffen. Mooi de kleuren van je kussens. Geniet er van!!

    Lieve groet
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor al die kussens!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen