Pagina's

zondag 9 juni 2013

Vergrijsd eiken laminaat

Hoi!


Wij hebben afgelopen weekend onze vloer in de woonkamer vervangen. Voorheen lag er wit laminaat van de Quick Step Ariadne at Home collectie. Hoewel ik deze vloer altijd erg mooi heb gevonden, was het met een hond erg onpraktisch. Iedere dag dweilen met het stoomapparaat werd ik op den duur toch zat;) Nu ligt er een laminaat vloer van extra brede en lange plankendelen in de kleur vergrijsd eiken. De vloer is op zich niet eens veel donkerder, maar omdat er een duidelijk houtpatroon in zit met knoesten en groeven zie je niet meer ieder stofje, of zandkorreltje liggen...missie geslaagd dus!


Onze oude witte vloer hebben we voorzichtig verwijderd. Deze willen we op zolder gaan leggen zodat we daar een mooie lichte ruimte krijgen. De woonkamer heeft, door onze nieuwe vloer, een hele warme en knusse uitstraling gekregen. Ik vind het leuk om te zien dat de keuken nu extra mooi afsteekt.


Vinden jullie het wat?


Geniet van je weekend!

Groetjes,
Lindia


8 opmerkingen:

  1. Ik vind het ontzettend mooi! Heel warm oogt het. Super!!

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden!
    Oogt idd veel warmer.
    Wens je een fijne week!
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig geheel! En wat een geweldige verzameling kussens in je vorige post; doet altijd zo gezellig aan een bank vol mooie kussens.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is prachtig geworden!! Prima werk geleverd dus...

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie vloer! Welk merk is het? En weet je toevallig nog een artikelnummer?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het merk van dit laminaat is: Meister. Ik heb geen artikelnummer helaas. Volgens mij heet dit specifieke type Eiken Arctic-wit.

      Groetjes,
      Lindia

      Verwijderen
  6. Wat een prachtige vloer heb je zeg! Heel erg mooi en ziet er strak uit.

    BeantwoordenVerwijderen