Pagina's

donderdag 11 juli 2013

Sfeervol dienblad

Hoi!


Ik vind het altijd erg leuk om in huis met woonaccessoires sfeervolle stillevens te maken. Daarvoor hoef je echt niet heel veel verschillende spullen te hebben. Door gewoon te kijken naar wat je al in huis hebt staan kun je steeds nieuwe accessoires en decoraties combineren.


 Zo kun je hetzelfde dienblad er steeds anders uit laten zien, passend bij het seizoen of je stemming. Rond de feestdagen hou ik altijd van veel kaarsen en een beetje bling....


....'s zomers hou ik van extra veel bloemen in huis, in combinatie met glinsterend glas...


....en soms ga ik voor een meer nostalgische look: met metalen emmertjes....


....zo blijf je lekker bezig nietwaar? ;)

Fijne avond!

Groetjes,
Lindia

4 opmerkingen:

  1. Altijd leuk een sfeervol dienblad op tafel ;)!
    Staat gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lindia,
    Al 'browsend' kwam ik op je blog terecht. En ik bleef meteen hangen; wat een gezellige foto's van je interieur! Ook ik ben dol op decoreren in huis en ik vind dat je je huis heel gezellig ingericht hebt. Verder heb ik ook twee katten waar ik gek op ben, dus we hebben wel wat dingen gemeen. ;-)
    Wat ik me afvroeg; ik ben al geruime tijd op zoek naar precies de twee sfeerlichtjes van Riverdale die op je bovenste foto staan en toevallig kwam ik die op jouw blog dus tegen. Die met de goudkleurige cracquelé-binnenkant. Ik heb er eentje in een wat grotere maat en ik vind het zo sfeervol staan als er een lichtje in brandt, het geeft zo'n gezellig effect. Ik weet dat ze al wat ouder zijn en niet meer in de collectie zitten, dus het zal lastig zijn om er nog aan te komen. Weet jij of de winkel waar jij ze gekocht hebt ze misschien nog heeft? Alvast bedankt voor je antwoord!
    Wees welkom om ook eens op mijn blog te neuzen: www.marionline.nl Ik plaats momenteel niet meer heel vaak wat, maar wil er weer wel mee beginnen. ;-)
    Groetjes, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Marion,

      Bedankt voor je leuke reactie! Ik ga zeker een kijkje nemen op je blog:) De sfeerlichtjes van Riverdale zijn inderdaad al wat ouder. Ik denk eigenlijk niet dat deze nog in de winkel verkocht worden. Ik heb ze in ieder geval gekocht bij een tuincentrum (van Ginkel in Maarssen). Misschien via Marktplaats? Succes met zoeken! Groetjes, Lindia

      Verwijderen
  3. Oeps, foutje! De naam van mijn blog is Marionline, maar de link is: www.salonmarion.blogspot.nl
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen