Pagina's

donderdag 25 juli 2013

Zomer in huis

Hoi!


Het beachy, strandsfeertje in huis is helemaal mijn ding. Zeker in de zomer vind ik het heerlijk om mijn huis te decoreren met planten, schelpen, drijfhout en mooie stenen. Toen wij vorige week op Texel waren kon ik dan ook mijn hart ophalen:) ik ben naar huis gegaan met prachtige schelpen en stenen van het strand.


Texel is een heerlijk eiland waar je helemaal tot rust komt. De gemoedelijke sfeer en het prachtige landschap geven je het ultieme zomergevoel. Op Texel zitten vele leuke woonwinkeltjes waar alle bekende merken zoals Lifestyle, Riverdale en Riviera Maison worden verkocht. In het centrum van de Koog zit het winkeltje De Boutique. Dit winkeltje is echt super leuk, helemaal in strandsfeer ingericht. Dit houten strand bordje komt hier vandaag.


Ook deze lantaarn heb ik daar gekocht. De eigenaresse van de winkel vertelde mij dat ze zich bij het inkopen van producten van haar winkel altijd de vraag stelt: kan ik er een schelp naast leggen en staat het dan leuk? Dan hoort het in mijn winkel thuis. Leuk nietwaar? Deze vraag stel ik mijzelf ook regelmatig als ik mijn huis aan het decoreren ben. Ik denk dat zij in haar opzet geslaagd is: deze lantaarn staat prima naast wat schelpen en mooie stenen.


Zomer....wat een heerlijk seizoen....en wat fijn om ook binnen een zomerse sfeer te creƫren. Hoe zorgen jullie in huis voor een zomersfeer?


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen