Pagina's

zondag 1 september 2013

Groen in huis

Hoi!


Wat hebben we een heerlijke zomer achter de rug, met veel mooie, zonnige dagen. Hoewel we meteorologisch gezien nu in de herfst zitten, krijgen we volgens de voorspellingen nog meer mooi weer met hoge temperaturen. Heerlijk nazomerweer dus!

De afgelopen dagen zijn we in verschillende tuincentra geweest, op zoek naar een nieuwe tuinset. Onze huidige set begint wat onveilig te worden om op te zitten haha. In het tuincentrum merk je wel dat de zomer op z'n eind loopt....in sommige tuincentra zijn ze zelfs al begonnen met de kerstshow op te zetten! Het lijkt wel of ze daar ieder jaar eerder mee beginnen! Hoewel we onze tuinset nog niet gevonden hebben, zijn we wel naar huis gegaan met een mooie kamerplant.


Als straks de tuin steeds kaler en minder kleurrijk wordt, vind ik het extra belangrijk dat er planten en bosjes bloemen in huis staan. Groen in huis is een tijdje 'uit' geweest, maar wat mij betreft past het in ieder interieur!


Bij ons thuis staan er kruidenplantjes op het aanrecht, en bloeien er Orchideeen in de keuken. Op de eettafel staat een bos Chrysanten, en nu staat deze mooie plant op de grond in de woonkamer.


Ik vind planten in de woonkamer helemaal ZEN;) Hebben jullie veel kamerplanten en bloemen in huis staan?


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


5 opmerkingen:

  1. Ook hier heel wat groen in huis te vinden. Is gewoon een "must" ,vind ik!
    Kijk nu ook al uit naar de herfst,decoreren met denappels,mos,pompoenen...,de natuur wat in huis brengen...

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Liesbeth,

      Dat is inderdaad heerlijk; decoreren met de seizoenen:)

      Groetjes,
      Lindia

      Verwijderen
  2. Hoi Lindia,
    Gezellig staat dat hè, een beetje groen in huis. Wat fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben. Jullie diertjes zullen wel blij zijn dat jullie weer terug zijn. Nog bedankt voor je reactie op mijn berichtje. Je zult het niet geloven, maar ik heb de bewuste waxinelichthouders inmiddels via marktplaats gevonden! Grappig hè. Ik ging ze ophalen bij een hele leuke mevrouw die me meteen haar huis liet zien, die had het ook zo mooi ingericht. Leuk is dat dan om te zien hè.
    Groetjes, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Marion,

      Super leuk dat je de waxinelichthouders gevonden hebt! Zeker nu het 's avonds donker wordt;)Geniet ervan!

      Groetjes,
      Lindia

      Verwijderen