Pagina's

donderdag 12 september 2013

Minivoortuin in herfstsfeer

Hoi!


Het weer is de afgelopen week omgeslagen van warm nazomerweer naar onstuimig herfstweer. Vooral dinsdagavond bleef het maar regenen! Hoewel de regen niet zo fijn is als ik de hond moet uitlaten, vind ik het stiekem ook wel wat gezelligs hebben....ik kom al een beetje in de herfstsfeer! Toen ik van de week bij het tuincentrum allerlei mooie pompoenen te koop zag staan kon ik het niet laten er een paar mee naar huis te nemen.


De kleuren van pompoenen en kalebassen zijn heel vrolijk en warm, en het zijn dan ook super accessoires om mee te decoreren in je tuin. Ons oppottafeltje krijgt in het najaar altijd een herfst makeover en ook het bankje voor het huis wordt versierd met kalebassen en pompoenen. Een heksenbezem mag natuurlijk ook niet ontbreken bij dit herfsttafereel;)


In ons voortuintje heb ik gele Chrysanten geplant. Veel mensen houden niet zo van gele bloemen in de tuin maar ik vind het zelf erg gezellig staan. Het geel past perfect bij de oranje en rode kalebassen.


Laat de herfst maar komen:)


Groetjes,
Lindia


2 opmerkingen:

  1. Gezellig hoor! Vind de bezem ook heel gaaf staan!!!

    xxx Taan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor! Vind de bezem ook heel gaaf staan!!!

    xxx Taan

    BeantwoordenVerwijderen