Pagina's

zondag 13 oktober 2013

High tea

Hoi!


Een paar keer per jaar spreek ik met vriendinnen af om samen een high tea te organiseren. Iedereen neemt dan wat mee om de hele middag te genieten van heerlijke taarten, koekjes en nog meer lekkers. Vandaag gingen we voor een extra gezonde high tea, met veel fruit, smoothies, suikervrije taart en gezonde hartige hapjes.


Dit keer was de high tea bij mij thuis en dan vind ik het super leuk om de tafel mooi te dekken. Gebloemde oude theekopjes, bewerkte glazen taartbordjes en schattige zilveren lepeltjes haal ik dan tevoorschijn. De theekopjes gebruik ik zelden omdat ze niet in de vaatwasser kunnen. Tijdens een high tea vind ik het echter extra leuk om de juiste sfeer te creƫren....daar horen nou eenmaal leuke oude kopjes bij nietwaar? Zo zag de tafel eruit voordat we begonnen:)

























Vandaag was een hele regenachtige herfstdag, eigenlijk een perfecte dag om gezellig binnen te blijven en de kaarsen aan te steken. Onze high tea was erg gezellig!


Hebben jullie gezellig binnen gezeten vandaag?


Geniet van je avond!

Groetjes,
Lindia

1 opmerking:

  1. Wat een schattige kopjes, vooral die met het vogeltje. Prachtig gedekt hoor.

    Anke

    BeantwoordenVerwijderen