Pagina's

maandag 7 oktober 2013

Riverdale lantaarn

Hoi!


Zo dat is een tijd geleden! De afgelopen weken heb ik het druk gehad met vooral leuke dingen zoals leuke dagjes weg, een familieweekend en afspraken met vrienden. Hierdoor is het al veel te lang geleden dat ik hier ben geweest. De hoogste tijd om het bloggen weer op te pakken:)



Kennen jullie het merk Riverdale? Het is een super leuk merk met mooie woonaccessoires zoals kaarsen, lantaarns, kussens, glaswerk, klokken en nog veel meer. Vergeleken met merken zoals Riviera Maison is het wat betaalbaarder. Typisch Riverdale vind ik toch wel de houten dienbladen met allerlei verschillende waxinelichthouders, kandelaars, zijdebloemen en geurkaarsen bij elkaar.


Riverdale heeft ook verschillende lantaarns, en dit metalen exemplaar heb ik ruim een jaar geleden gekocht. De glinsterende zilveren kaars is ook van Riverdale. Omdat deze kaars in een glazen cilinder staat binnen de lantaarn, kun je gemakkelijk allerlei leuke spulletjes eromheen leggen zonder dat er kaarsvet op komt. Ik heb er, hoe kan het ook anders;), allerlei schelpen omheen gelegd en ook een snoertje met witte LED lampjes op een batterij.


Nu het 's avonds wat donkerder begint te worden vind ik deze lichtjes in combinatie met het kaarslicht helemaal leuk!


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia



1 opmerking:

  1. Mooi merk Riverdale! Windlichten staan altijd leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen