Pagina's

zaterdag 19 oktober 2013

Tablescape in grijs en wit

Hoi!

Nu het 's avonds steeds eerder donker wordt, vind ik het extra gezellig als vrienden en familie bij ons komen eten. De tafel wordt dan mooi gedekt en kaarslicht zorgt voor een heerlijk knusse sfeer. Vorige week kwam mijn zus bij ons eten en toen zag de eettafel er zo uit:


Deze tablescape is grijs en wit met een vleugje lichtblauw, mijn favoriete kleurencombinatie. Ik vind de sfeer rustgevend en een beetje ZEN. De grijze tafelloper heb ik zelf gemaakt van een restje stof van een IKEA gordijn. Wat vinden jullie van de lichtblauwe waxinelichthoudertjes? Ze zijn van de Natuurlijk Yvon collectie en de tekst vind ik helemaal toepasselijk;)


Wat is het toch gezellig als er mensen komen eten nietwaar? Lekker koken, de tafel mooi dekken en zorgen voor de juiste sfeer in huis..... dan wordt je avond vast een succes! Koken jullie vaak voor vrienden en familie? En zorgen jullie dan ook voor een mooi gedekte tafel?


Geniet van je weekend!

Groetjes,
Lindia


4 opmerkingen:

  1. Wat gezellig zeg!
    Heerlijk is dat hé?

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, de placemats vind ik erg leuk, waarvan zijn deze?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer mooi gedekt zie ik! Wanneer kunnen we weer aanschuiven ;p!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer hartstikke leuk, die waxinelichthoudertjes zijn zo schattig!!!

    BeantwoordenVerwijderen