Pagina's

zondag 17 november 2013

Decoratiematerialen

Hoi!


Het is pas half november, maar stiekem zit ik met mijn gedachten al bij de feestdagen. Uiteraard duurt het nog een paar weken voordat de kerstboom staat, maar het kan geen kwaad om alvast naar het tuincentrum te gaan om wat inspiratie op te doen:) totdat het zover is decoreer ik in huis met kaarsjes en dennenappels...een beetje herfstsfeer maar wel met een knipoog naar de feestdagen.  Zoals in dit mandje bijvoorbeeld: de dennenappels heb ik zilver gespoten en gecombineerd met houten schijfjes in de vorm van hartjes. Een bosje gedroogde lavendel erbij zorgt voor een heerlijke geur.


Afhankelijk van de tijd van het jaar decoreer ik met verschillende voorwerpen. Hoewel schelpen eigenlijk het hele jaar door in ons huis te vinden zijn, merk ik dat er in de zomer veel meer schelpen in ons huis liggen dan in de winter. Een witte waxinelichthouder met witte schelpjes vind ik echter toch prima passen bij de donkere dagen van het jaar...zeker als ik dit straks combineer met kleine zilveren kerstballetjes:)


Rolletjes muziekpapier vind ik ook erg leuk in huis en ze zijn super veelzijdig. Onder een glazen stolp met wat kerstballen en dennenappels voor tijdens de decembermaand bijvoorbeeld. Of op een dienblad met flesjes en bloemen voor in het voorjaar.


Met wat voor materialen decoreren jullie in huis?


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten