Pagina's

zaterdag 2 november 2013

Knusse slaapkamer met beddengoed in laagjes

Hoi!


Langzaam maar zeker begint het steeds kouder te worden en voor je het weet zit er 's nachts weer vorst in de lucht. Als ik 's ochtends vroeg met de hond buiten loop is het op sommige dagen al best koud. Dat is voor mij een goed excuus om in de slaapkamer het bed extra mooi op te maken met verschillende laagjes spreien en dekens. Heerlijk om lekker warm onder weg te kruipen als de nachten echt koud worden.


Zo is ons bed momenteel opgemaakt: met een wit dekbedovertrek en daaroverheen twee dekens: een witte doorgestikte sprei en een grof gebreide wollen deken. De wollen deken is heerlijk zacht en verrassend warm. Deze deken is van Riviera Maison. Ze hadden daar vorig jaar een erg leuke actie: tijdens de Vip Night kreeg je deze deken cadeau bij je aankoop. Dat was leuk!


Drie van de vijf sierkussens die op bed liggen heb ik zelf gemaakt. De twee bruine exemplaren zijn van Riviera Maison. Het strikvormige kussen heb ik alweer een tijd geleden gemaakt en ik ben er nog steeds super blij mee. De rand van dit kussen is gemaakt van grijs satijnlint en het geeft dit kussen een vrolijke uitstraling:)


Besteden jullie graag aandacht aan het mooi opmaken van het bed?


Geniet van je weekend!

Groetjes,
Lindia


3 opmerkingen:

  1. Ziet er weer gezellig en knus uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo ,

    Ziet er allemaal mooi uit.
    Maar waar kan je sierkussens kopen?
    Zoek hier al zolang naar.
    Liefst niet online.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, Ik ben blij dat je het mooi vind:) Deze kussens met sierrand heb ik zelf gemaakt. De binnenkussens zijn van de IKEA en de stof komt van de lapjesmarkt (Utrecht). Succes met het vinden van mooie kussens! Hartelijke groetjes, Lindia

      Verwijderen