Pagina's

woensdag 6 november 2013

Smakelijke waxinelichtjes;)

Hoi!


Onze hond Siebe is ruim een jaar oud en dus een echte puber. Hij heeft zo nu en dan "kattenkwaad uithalen" in zijn hoofd en dan gaat hij allerlei dingen ondernemen die niet mogen:) Als ik hem dan roep in het park is hij ineens doof geworden, of hij ligt lekker languit op de bank te slapen als ik uit mijn werk kom....ach het hoort nou eenmaal bij zijn leeftijd.


Vorige week had hij echter iets nieuws bedacht. Ik was namelijk een wit houten dienblad op de salontafel opnieuw aan het stylen toen ik zag dat Siebe wel erg aandachtig mee keek. Ineens zagen die decoratiesteentjes en waxinelichtjes er kennelijk wel heel interessant uit. Toen ik de volgende ochtend beneden kwam zag ik dat Siebe met de steentjes had gespeeld (ze lagen overal), maar nog erger: hij had een waxinelichtje opgegeten! En dan bedoel ik dus met metaal en al! Gelukkig is dat goed afgelopen, maar lage waxinelichtjes in een dienblad is dus niet meer zo'n goed idee. Gelukkig zijn er genoeg andere mogelijkheden om de salontafel te stylen........zo ziet onze salontafel er nu uit:


Er staan drie windlichten bij elkaar waar de waxinelichtjes in zitten zodat Siebe die met rust laat, en nergens losse steentjes waar die doerak mee aan de haal kan gaan. De paddenstoel is van Riviera Maison en ik vind het echt een uitkomst: ik kan nog steeds met allerlei leuke materialen decoreren, zonder dat Siebe erbij kan...hoewel ik denk dat Riviera Maison dat niet in gedachten had bij het maken van dit windlicht, vind ik het een super Hond-proof exemplaar:)


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


3 opmerkingen:

  1. Staat erg gezellig! Hopen dat Siebe hiermee niet aan de haal gaat ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Wat een super leuk forum heb je!
    Mag ik vragen waar je dat rotan mandje met hartje vandaan hebt?
    Vind hem zo leuk

    Groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Judith, Bedankt! Het mandje heb ik ooit bij de KARWEI gekocht. Groetjes, Lindia

      Verwijderen