Pagina's

maandag 30 december 2013

Nieuwe kussens: strandsfeer in huis

Hoi!


Deze tijd van het jaar zie je veel leuke aanbiedingen. Of het nou gaat om kleding, gebruiksvoorwerpen of woonaccessoires, overal is er Sale. Van de week was ik in een grote woonwinkel bij ons in de buurt, waar ze super veel mooie sierkussens verkopen. Veel van deze kussens waren afgeprijsd dus dit was het moment om er een paar mee naar huis te nemen!


Ik vind het erg leuk om allerlei verschillende kussens bij elkaar te leggen, om zo een specifieke sfeer te creƫren in huis. Een beachy/strandsfeer is bij mij eigenlijk het hele jaar door favoriet en daarom kijk ik altijd uit naar kussens in blauwe, witte en zandkleurige tinten. Door te kiezen voor enkele basiskleuren, maar wel verschillende soorten kussens krijg je een speels en sfeervol effect.


Deze twee zandkleurige kussens zijn mijn nieuwste aanwinsten. De blauwe accenten passen perfect in een beachy interieur.



Op onze fauteuil liggen twee langwerpige kussens in blauwtinten. Vooral kussens met strepen zorgen voor die echte strandsfeer nietwaar?


Siebe heeft ook een nieuw kussen gekregen. Dit taupekleurige exemplaar was nu in de aanbieding voor slechts 9,95 Euro:)


Hebben jullie veel kussens op de bank liggen? En kiezen jullie voor allemaal dezelfde kussens of combineren jullie juist allerlei verschillende exemplaren?


Ik wens jullie alvast een hele fijne jaarwisseling!

Groetjes,
Lindia


1 opmerking:

  1. De kerstspullen zijn weg en we zijn meteen weer in de beach-sfeer zie ik ;)! Leuk hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen