Pagina's

dinsdag 3 december 2013

Riviera Maison kerstboompjes;)

Hoi!


Nog een paar weken en dan is het kerst....mijn favoriete tijd van het jaar! Uiteraard begin ik nu al met het versieren van het huis. De lampjes in de tuin hangen al en er komen steeds meer kaarsjes en waxinelichtjes in huis. Voor het keukenraam hangt nu een rotan ster met lampjes, en komend weekend gaan we de boom halen. Super leuk!


Vandaag heb ik twee mini conifeertjes op het aanrecht gezet. Deze heb ik bij het tuincentrum gehaald voor nog geen 2 euro per stuk: helemaal low budget dus maar wel super leuk!


De boompjes staan aan weerszijden van het raam in vierkante metalen potten. Om de potten heb ik Riviera Maison lint gestrikt. Ik ben helemaal weg van dit lint. Je kunt er echt super leuk mee decoreren!



De rode letters staan leuk in huis tijdens de feestdagen nietwaar?


Zijn jullie al begonnen met het versieren van het huis voor de kerst?

Fijne avond!

Groetjes,
Lindia




4 opmerkingen:

  1. Hoi. Even een vraagje... Is dat lint te koop bij de riviera maison winkels? Alvast bedankt. P.s. Het ziet er alweer super mooi uit. Leuk idee die boompjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Ja je kunt het lint per klos van 10 meter kopen in de winkel in verschillende teksten/kleuren. Vaak krijg je het echter ook als je een artikel als cadeautje laat inpakken. Groetjes, Lindia

      Verwijderen
    2. Dankjewel voor je reactie. Ik ga morgen meteen op zoek ;-)

      Verwijderen
  2. Staat heel leuk! Gaaf net strik eromheen ;)!!!

    BeantwoordenVerwijderen