Pagina's

maandag 23 december 2013

Vlooienmarkt aanwinsten

Hoi!


Gaan jullie weleens naar een vlooienmarkt? Ik ben laatst nog geweest en dat was super leuk! De sfeer op zo'n markt is erg gezellig: allemaal mensen die op zoek zijn naar verzamelobjecten, gebruiksvoorwerpen en andere leuke spulletjes. Er zijn veel verschillende stands waar je de grappigste, leukste en meest bijzondere voorwerpen tegenkomt.


Als liefhebber van brocante is een vlooienmarkt the place to be;) Ik ben ook weleens naar een antiek en curiosa markt geweest maar dat vond ik minder leuk. De handelaren wisten precies wat ze verkochten en vroegen dan ook de hoofdprijs. Bij een vlooienmarkt is dat veel minder: daar vind je nog leuke spullen voor een klein prijsje. Mijn laatste bezoek aan een vlooienmarkt was twee weken geleden. Toen ben ik goed geslaagd! Ik heb toen verschillende Fine Bone China kop en schotels gekocht en ook deze leuke kristallen bonbonniere. Hier heb ik 4 euro voor betaald en ik vind het echt een schatje.


Deze drie kopjes hoorden ook bij mijn buit. Ze zijn van Royal Albert van de serie "Flowers of the Month"........Leuk nietwaar?


In het nieuwe jaar ga ik zeker weer naar de vlooienmarkt. Helemaal leuk!


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je leuke spulletjes gescoord!
    Fijne dagen!
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah wat een heerlijke dingen heb je gescoord, word ik ook altijd zo blij van:D
    ~*wens je een knusse kerst en een sprankelend 2014*~

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen