Pagina's

dinsdag 7 januari 2014

Drijfhout en schelpen

Hoi!


Januari vind ik altijd een saaie en donkere maand. Eigenlijk heb ik dan al zin in de lente, maar buiten is er nog weinig groen te zien.....dat duurt nog wel even. Om toch te kunnen genieten van de natuur, en wat positieve energie op te doen om de winterdip tegen te gaan, is een dagje naar het strand gaan mijn favoriete bezigheid. Dat hebben we afgelopen zondag dan ook gedaan:)

Uiteraard ben ik weer naar huis gegaan met een zakje mooie schelpen voor in huis, maar deze keer ook met een tros drijfhout! We gingen lunchen bij de zeemeeuw, een gezellige strandtent waar we heerlijk op het terras hebben gezeten. Ze verkopen daar verschillende slingers en trossen met drijfhout. Dit exemplaar heb ik meegenomen:


Leuk nietwaar? Ik vind de uitstraling van drijfhout erg mooi, en zo met touw tot een tros geknoopt vind ik dit een super leuk woonaccessoire. Drijfhout mag eigenlijk niet ontbreken in een beachy interieur en in ons huis hangen dan ook verschillende drijfhouten slingers aan de muur. In onze woonkamer hangt momenteel dit blauwe exemplaar.


Op zolder heb ik een witte slinger aan de kast gehangen. Deze drijfhoutslinger kwam ik laatst tegen bij de Wibra, voor nog geen 3 euro!


Naast de trapkast in de gang hangt een bruine drijfhoutslinger en op de overloop hangt dit exemplaar aan de muur. Deze slinger bestaat uit schelpen, zeepjes en kralen, met onderaan een stuk drijfhout in de vorm van een hart.


Drijfhout, schelpen, strand, zon, zee....woorden waar ik heel blij van wordt, vooral in januari;)


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia

1 opmerking:

  1. Vind ze allemaal leuk! Staat heel gezellig en toch stoer!

    BeantwoordenVerwijderen