Pagina's

zaterdag 18 januari 2014

Gele rozen smaken lekker;)

Hoi!


Wisten jullie dat gele rozen erg lekker smaken? Nee? Ik wist dat ook niet, maar onze kat Jamie heeft mij laten zien dat je rozen prima kunt eten;) Ze stonden mooi in een gieter maar Jamie kon er niet vanaf blijven...hij zat steeds op de buitenste blaadjes te kauwen.


Ik heb de rozen nu dan ook in hoge glazen vazen gezet. Dat staat eigenlijk ook heel mooi vind ik....en zeker met al die schelpjes onderin:) De vazen zijn alle drie verschillend van hoogte, dus ik heb de rozen steeds zo afgeknipt dat ze ruim onder de rand blijven. Gek genoeg werkt het nog ook: Jamie ruikt er nog wel aan, maar doet niet de moeite om erop te kauwen.


Tja...af en toe moet je creatief zijn, als je je huisdieren te slim af wilt zijn;)


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


2 opmerkingen:

  1. Haha die Jamie! Onze katten zitten ook wel eens op bloemen te kauwen, of ze drinken het water. Grrrr.
    Maar dit is wel een mooie oplossing. Het staat ook nog leuk vind ik. Groetjes, Nancy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat echt leuk zo,zo zie je maar dat onze huisdieren ons nog kunnen inspireren!

    Fijn weekend nog.

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen