Pagina's

zaterdag 25 januari 2014

Roze en gele tulpen

Hoi!


Bij ons op kantoor krijgt iedereen die jarig is altijd een bos bloemen. Super leuk natuurlijk! Zo ook een collega van me, die afgelopen dinsdag jarig was. Zij was echter enkele dagen niet op kantoor en de keer dat ze er wel was, was ze in alle drukte vergeten haar bloemen mee te nemen. Dat kan uiteraard gebeuren.....gisteren stonden de mooie bloemen dan ook nog steeds braaf te wachten tot ze mee naar huis mochten;)

Sommige bloemen waren inmiddels al uitgebloeid, en de tulpen waren al ver boven de rest van het boeket uitgegroeid en ook al open gegaan. Het was een rommelig geheel geworden. Maar ja, bloemen blijven bloemen en ik vond het toch zonde om ze dit weekend ook nog op kantoor te laten. Maandag zou er immers helemaal weinig meer van het mooie boeket over zijn. De geadopteerde bloemen staan nu dan ook in een Riviera Maison vaas op ons tv meubel.


Als tulpen al uitgebloeid beginnen te raken, dan kun je ze het beste flink inkorten. Dan gaan ze nog zo een paar dagen mee! Uiteindelijk heb ik alleen de tulpen, en wat groene takjes uit het boeket kunnen overhouden. Omdat het Riviera vaasje niet zo heel groot is, staat het ook met weinig bloemen toch heel leuk.


Ik ben helemaal blij met mijn geadopteerde tulpjes;)


Geniet van je weekend!

Groetjes,
Lindia


2 opmerkingen:

  1. Hoi Lindia,

    Sorry ik kan mijn eigen bericht niet meer terug vinden. Ik ben erg benieuwd waar je de eetkamerstoelen hebt gekocht? Ik vind ze heel leuk :).

    Groetjes Margot

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Margot, Onze eetkamerstoelen komen van De Bommel Meubelen in Utrecht. Je kunt deze stoelen daar kopen in allerlei kleuren stof. ook de kleur van de poten kun je kiezen. Wij vinden ze lekker zitten:) Groetjes, Lindia

      Verwijderen