Pagina's

dinsdag 4 februari 2014

Lente op het aanrecht

Hoi!

De zon schijnt en het is aangenaam warm buiten...de vogels fluiten volop en de lucht is stralend blauw......nou is het natuurlijk pas begin februari, maar op zo'n dag als vandaag lijkt het toch bijna lente:)


In huis probeer ik ook een lentesfeer te creƫren. Op ons aanrecht staan bloeiende Narcissen, in potjes met Riviera Maison lint. Het zonlicht schijnt prachtig door het raam naar binnen...heerlijk!


Geel is een kleur die ik echt met de lente associeer en Narcissen zijn hele vrolijke bloemen nietwaar?


Op ons aanrecht staan ook een Basilicum en Peterselieplant in friswitte aardewerken potjes. Ik gebruik deze regelmatig om in maaltijden te verwerken. 's zomers staan de keukenkruiden buiten in de tuin, maar daar is het nu nog te koud voor. Zo op het aanrecht kan ik gelukkig bijna het hele jaar door verse kruiden gebruiken in de keuken.


Hebben jullie al lentekriebels? ;)


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


3 opmerkingen:

  1. Hoi Lin, ik kwam per toeval op jouw blog terecht. Wat heb je een onwijs gezellig huis. Hebben jullie het konijnenhok zelf gemaakt? Heb je er een beschrijving van of weet je iemand die het voor ons zou kunnen maken? Groetjes Michele

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Annabelle, Het konijnenhok hebben wij laten maken bij Dierverblijven Methorst. Wij hebben het zelf vervolgens voorzien van metalen antiknaagstrips, en wij hebben het hok in blauw en wit gebeitst. Groetjes, Lindia

      Verwijderen
  2. Ja laat de lente maar weer komen, gezellig hor ;)!

    BeantwoordenVerwijderen