Pagina's

zaterdag 22 februari 2014

Leuke vondsten bij 't Hoekhuis Wonen

Hoi!

Jullie kennen dat vast wel, zo'n winkel waar je gewoon blij van wordt als je er binnen bent....waar de sfeer heel knus en warm is en waar er woonproducten verkocht worden die helemaal jouw smaak zijn. Voor mij is dat 't Hoekhuis Wonen in Maarssen. Zelfs Siebe mag er naar binnen....dat is helemaal leuk nietwaar?


Voor valentijnsdag heb ik van mijn lieve man een cadeaubon gekregen voor deze winkel...dus je begrijpt ik had geen keus, ik moest wel naar binnen om de bon in te wisselen.....een hele opoffering natuurlijk;) Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met een lantaarn en een tekstbord.


De lantaarn trof ik aan in de koopjeshoek en was nu te koop voor de helft van de prijs. Echt super! Lantaarns waar je, naast het kaarsje, andere dingen in kunt doen vind ik erg leuk. Je hebt dan als het ware een mini-kamer die je kunt stylen, met schelpen, dennenappels, steentjes etc.


Dit tekstbord is helemaal mijn ding! De verweerde, beachy uitstraling past perfect in ons Brocante-Schelpenhuisje;)


Wat is jullie favoriete winkel?


Geniet van je weekend!

Groetjes,
Lindia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen