Pagina's

zondag 2 maart 2014

Beachy theelepeltjes

Hoi!


Hebben jullie van het zonnetje genoten vandaag?...Wij hebben met Siebe een fijne, zonnige wandeling in het bos gemaakt. Gisteravond kwamen de buren eten en dat was erg gezellig! Gisterochtend ben ik naar de vlooienmarkt geweest en daar heb ik leuke spulletjes gevonden, waaronder deze theelepeltjes....mijn weekend was dus geslaagd:)


Een tijdje geleden heb ik al eens twee theelepels gevonden met verschillende schelpjes eraan en gisteren zag ik dit setje van dezelfde serie liggen bij de vlooienmarkt. Brocante lepeltjes met schelpjes...dat past natuurlijk perfect in ons Brocante-Schelpenhuisje!


Deze zes lepeltjes mocht ik voor 5 euro meenemen. Dat is leuk nietwaar?


Hebben jullie een fijn weekend gehad?


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


1 opmerking: