Pagina's

zondag 16 maart 2014

Kleine cadeautjes:)

Hoi!


Hebben jullie een fijn weekend gehad? Gisteren heb ik een groot deel van de dag in de keuken gestaan om taarten, cake en soep te maken. Vandaag heb ik namelijk een high tea voor vriendinnen georganiseerd. Dat was erg gezellig! Omdat ik zelf geen suiker, lactose, e-nummers etc. eet, was het wel een uitdaging om een lekkere high tea te serveren. Gelukkig is dat goed gelukt:) Uiteraard stond er genoeg romantisch servies op tafel.


Alle meiden gingen vanmiddag naar huis met een klein cadeautje van het merk Riverdale of Claire & Eef. Ik heb hiervoor bij de Intratuin geshopt en daar onder andere waxinelichthouders in de kleuren roze, groen/blauw en wit gevonden. Super leuk!


Naast waxinelichthouders heb ik ook verschillende aardewerken doosjes gekocht. Zoals deze exemplaren, met een bloem en vogels op het dekseltje. Leuk nietwaar?


Het was een geslaagde middag!


Groetjes,
Lindia


2 opmerkingen:

  1. Zo gezellig heb je het gemaakt! En wat leuk die aardewerken doosjes,moet dringend ook eens de Intratuin opzoeken...

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was weer erg gezellig! Bedankt voor de leuke cadeautjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen