Pagina's

zondag 23 maart 2014

Nog een accentkleur...groen

Hoi!

Laatst heb ik wat roze woonaccessoires toegevoegd aan onze woonkamer. Onze woonkamer heeft verder vooral vergrijsde en zandkleurige meubels met blauwe accenten. De combinatie van roze en blauw staat heel vrolijk in huis. Ik ben echt op dreef met kleur, want ik heb nog een pasteltint toegevoegd namelijk: groen!



Het leuke van een interieur in natuurlijke/neutrale kleuren is dat je met slechts wat kleine accentkleuren een hele andere sfeer kunt creƫren. In dit geval heb ik een groen kussenhoesje, een groene waxinelichthouder en een groene kaars toegevoegd.


Onze woonkamer past helemaal bij de lente met al die vrolijke pasteltinten:)


Fijne avond!


Groetjes,
Lindia


1 opmerking:

  1. Deze pastelblauwe kaars in het windlicht vind ik leuk, vaak kom je vooral felle kleuren blauw tegen... Waar heb je deze gekocht? Ik decoreer graag met pastel.

    BeantwoordenVerwijderen