Pagina's

dinsdag 18 maart 2014

Vlinders

Hoi!


De lentesfeer is in ons huis nu echt aanwezig. De tuin is helemaal geel en paars van alle Narcissen en Bosviolen die in bloei staan en in de woonkamer staan roze en zachtblauwe woonaccessoires die voor een frisse voorjaarssfeer zorgen. In de gang hangt al een tijdje een drijfhouten slinger aan een haakje aan de muur. Om ook in de gang een vrolijke sfeer te creëren hangen er nu twee slingers met vlinders aan datzelfde haakje.


Vorige week was ik jarig en toen heb ik van mijn collega's deze houten vlinderslinger gekregen. Van een vriendin kreeg ik, ook voor mijn verjaardag, een slinger met crèmekleurige metalen vlinders. Super leuk om deze twee te combineren.


Het is een vrolijke tros zo aan de muur en als je ons huis binnenkomt is dat het eerste wat je ziet.


Decoreren jullie ook in voorjaarssfeer?


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


1 opmerking: