Pagina's

zondag 27 april 2014

Brocante zilveren vondsten

Hoi!


Hebben jullie gisteren een leuke koningsdag gehad? Ik zeker! Ik ben namelijk, zoals ieder jaar, met mijn moeder en mijn zus naar de vrijmarkt geweest. Als liefhebsters van brocante zorgen wij er natuurlijk voor dat we er vroeg zijn. Dan zijn er immers nog leuke schatten te vinden:)


Mijn zus heeft gisteren het meeste succes gehad. Zij ging onder andere naar huis met een houten klokkast en twee stenen waxinelichthouders. Mijn moeder heeft een brocante wandconsole gevonden (deze was slechts 3 euro!). Zelf ben ik naar huis gegaan met een prachtige witte kanten sjaal, een knuffel voor Siebe, en deze zilveren brocante voorwerpen.


Dit kleine doosje is wel heel schattig, zo met dat strikje op het dekseltje. Voor 2,50 euro mocht ik dit doosje mee naar huis nemen. Het doosje siert nu de woonkamer op een dienblad met twee andere doosjes erbij.


De onderzetters die ik gekocht heb vind ik echt super mooi. Ze zijn prachtig bewerkt en ze passen precies in de bijbehorende houder. Ze zijn eigenlijk veel te mooi om in de kast te bewaren. Ik laat ze dan ook in hun houdertje op de hoek van de salontafel staan wanneer we ze niet gebruiken.


Zijn jullie ook goed geslaagd?


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


1 opmerking:

  1. Het is echt een schatje! En we zijn zeker goed geslaagd!!! Altijd leuk om mooie dingen te vinden op markten :)!

    BeantwoordenVerwijderen