Pagina's

zaterdag 19 april 2014

Een lang weekend...

Hoi!

Genieten jullie van het lange paasweekend? Met het prachtige weer van vandaag was het heerlijk om buiten te zijn en we zijn dan ook met de tuin aan de slag gegaan. Er waren echter twee individuen die net zo lui waren als anders...


Jamie en Boeddha liggen graag met z'n tweetjes in het brocante koffertje op de kast, er ligt namelijk een zacht kussentje in.


Eigenlijk pas het net niet, twee van die grote katten in zo'n klein koffertje....er steken dan ook meestal aan alle kanten poten en staarten uit.....soms is het nog best zoeken om te ontdekken welke poot bij wie hoort;)


Genieten jullie ook van dit extra lange weekend?


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


3 opmerkingen:

  1. inpakken en wegwezen zou ik zeggen. Wat een grappige foto's. Wat voor camera gebruik je? ik vind je foto's zo mooi dus ik ben benieuwd. fijne pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben blij dat je mijn foto's mooi vind:) Ik gebruik een Lumix FZ48. Deze camera heeft 24x optische zoom, maar zelfs bij volledig inzoomen blijven de foto's scherp als je ze vanuit de hand maakt. Geen statief nodig:) Een fijne camera! Groetjes, Lindia

      Verwijderen
  2. Wat liggen ze er weer heerlijk bij ;)!

    BeantwoordenVerwijderen