Pagina's

maandag 14 april 2014

Paastak met blauw en wit

Hoi!


Hebben jullie de paastak al neergezet? Zo ziet onze paastak er dit jaar uit: met enkele blauwe en gestippelde eitjes.


De vaas waar de tak in staat heb ik enkele jaren geleden bij de Hema gekocht. De blauwe kleur past perfect in een beachy interieur. Ik gebruik deze vaas heel vaak, soms gevuld met bloemen en nu dus met een paastak:) De blauwe eitjes zijn vrij zwaar want ze zijn van hout gemaakt. Ik vind ze super mooi, met al die ingegraveerde details.


Dit jaar heb ik ervoor gekozen om de paastak te combineren met een witte Orchidee....tja ik hou nou eenmaal van Orchidee├źn en in ons huis vind je er een hoop;) In combinatie met een blauw vaasje en twee witte waxinelichthouders vind ik het een gezellig hoekje geworden. Blauw en wit blijft een leuke combinatie nietwaar?


Het leuke van paastakken vind ik dat ze zo mooi uitlopen. Binnen enkele dagen krijgt de tak allemaal groene blaadjes wat erg vrolijk staat. Laat de Pasen maar komen, heerlijk een lang weekend vrij!


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia

1 opmerking:

  1. Weer een mooie paastak. De kleuren passen heel mooi bij elkaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen