Pagina's

zaterdag 24 mei 2014

Vrolijke tablescape in roze en grijs

Hoi!


Als wij visite hebben wordt ons mooie linnen tafelkleed uit de kast gehaald, maar voor dagelijks gebruik kiezen we meestal voor een plastic exemplaar. Deze kun je immers gemakkelijk afnemen en hoef je dus niet steeds te wassen als je gemorst hebt. Ook met een plastic tafelkleed kun je een leuke tablescape maken...



...Dit tafelkleed zag ik laatst bij het tuincentrum en ik werd er gelijk vrolijk van;) de grijze basis, met roze rozen vind ik heel romantisch, zeker in combinatie met de vele vogeltjes, hartjes en bloemetjes. De woorden "vintage love story" staan in sierlijke letters op het kleed gedrukt.....heel toepasselijk in ons huis:)



De borden, schalen en soepkommen die ik voor deze tablescape gebruikt heb zijn van Wedgwood. Het is de serie Queens Plain die ik sinds kort aan het sparen ben. De roomkleurige serviesdelen steken leuk af bij het tafelkleed nietwaar?


Bij een romantische tablescape mag wat brocant kristal natuurlijk niet ontbreken...


Wanneer we binnenkort weer visite krijgen, laat ik het linnen tafelkleed in de kast en kies ik voor plastic...is wel zo vrolijk nietwaar;)


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten