Pagina's

dinsdag 1 juli 2014

Cadeautje van de Wereld Winkel

Hoi!

Kennen jullie de Wereld Winkel? Deze fairtrade winkelketen verkoopt allerlei leuke cadeau artikelen uit andere culturen. De Wereld Winkel keten maakt zich sterk voor eerlijke handel: de personen die de prachtige artikelen maken krijgen hier een eerlijke prijs voor, waardoor je met je aankoop bijdraagt aan een goede zaak. Zelf ga ik ook af en toe naar de Wereld Winkel...het is immers een super plek om een leuk cadeautje te vinden!


Vandaag werd ik zelf verrast, en kreeg ik van een collega twee woonaccessoires van de Wereld Winkel cadeau.


Dit metalen waxinelichthoudertje heeft een prachtige groenblauwe kleur...perfect voor in een zomers interieur:) Door het opengewerkt metaal schijnt het kaarslicht heel sfeervol. Naast het waxinelichthoudertje kreeg ik ook dit mooie schaaltje. De nerfstructuur doet mij denken aan een blad...leuk nietwaar? Omdat het schaaltje qua kleur helemaal bij het lantaarntje past, vind ik het een leuk setje...


Mochten jullie nog eens een leuk cadeautje zoeken, kijk dan eens bij de Wereld Winkel, daar shoppen geeft je een extra goed gevoel;)


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten