Pagina's

woensdag 3 september 2014

Blogpauze

Hoi!

Zo dat is een tijd geleden!


Er is een hoop gebeurt de afgelopen weken...wij zijn net terug van een fijne vakantie in Italië en onze woning is inmiddels verkocht:) Echt super! We moeten al vrij snel verhuizen en we zijn nog op zoek naar een nieuw huis....gelukkig kunnen we tot dan bij familie terecht.


De komende weken staan in het teken van dozen inpakken, opslagruimte regelen, adreswijzigingen doorgeven etc....genoeg te doen dus! Dit betekent voor het Brocante-Schelpenhuisje dus ook een blogpauze...tot er een nieuw Brocant-Schelpenhuisje is natuurlijk..... dan ga ik weer helemaal los:)


Tot dan!

Groetjes,
Lindia


5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! Dat is snel maar het huis ziet er ook tiptop uit.Veel succes met het zoeken naar een andere woning en tot de volgende blog. Vind het erg leuk om je te volgen. Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met alles en tot snel weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda, wat een leuke blog! Zo doe ik nog eens wat inspiratie op ;) En zo te lezen gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis. Ik heb nog een vraagje, waar komen jouw salontafel, eettafel en tv-meubel vandaan als ik het vragen mag?! Of weet je toevallig van welke collectie het is? Zou graag even op internet naar deze collectie willen zoeken namelijk :) Als het makkelijker is kun je ook via mijn e-mail reageren: kellytje2@hotmail.com - alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi,

      Deze meubels zijn van het merk Henders & Hazel. Ik denk niet dat specifiek deze nog gemaakt worden, maar van dit merk zijn veel soortgelijke collecties verkrijgbaar. Succes met het vinden van je meubels! Hartelijke groetjes, Lindia

      Verwijderen
  4. Hoi Linda, bedankt voor je reactie (zie nu pas dat je gereageerd hebt ;) Had de salontafel laatst inderdaad gezien tussen de collectie van Henders en Hazel, dus dat dacht ik al. Thanx!

    BeantwoordenVerwijderen