Pagina's

zaterdag 24 januari 2015

Buffetkast collage

Hoi!

Wanneer je een verzameling hebt van iets waar je blij van wordt dan is het natuurlijk extra leuk om die op een mooie, opvallende plek tentoon te stellen in huis. Iedere keer als je ernaar kijkt is het genieten van al het moois. Ikzelf heb dat met mijn verzameling brocante serviezen. In ons vorige huis stond het servies in een dichte kast. Uiteraard haalde ik het er regelmatig uit om te gebruiken, maar dat is toch niet hetzelfde als het in een glazen kast te zetten als onderdeel van je interieur. In ons nieuwe huis komt dan ook een buffetkast in de keuken te staan, met al mijn brocante porseleinen schatten bij elkaar:)

De serviezen zijn van verschillende series van Royal Albert of Bavaria......met fijne bloemetjes, takjes of dieren.....in wit of cremekleurig porselein.....met een heerlijk romantische uitstraling. Ik denk dat de keuken straks mijn favoriete kamer wordt in huis;)



Fijne avond!

Groetjes,
Lindia



2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie collage .Ook ik ben dol op mooi servies ,al koop ik op dit moment weinig .De kop en schotels van Royal Albert die rechts in de hoek staan daar heb ik er 4 van .Zelf heb ik geen groot huis maar wel een leuke vitrine kast met mijn servies in de huiskamer staan .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Elisabeth, Ik ben blij dat je de collage mooi vindt. Wat leuk dat je een vitrine met mooi servies in je woonkamer hebt staan! Royal Albert is prachtig nietwaar? Groetjes, Lindia

      Verwijderen