Pagina's

dinsdag 13 januari 2015

HK Living



Hoi!

Kennen jullie het merk HK Living? Dit Nederlandse merk maakt allerlei woonaccessoires, van kussens tot lampen en van snijplanken tot kandelaars. De uitstraling van HK Living spreekt mij erg aan, de stijl is een beetje industrieel/stoer, en er worden veel natuurlijke materialen gebruikt. HK Living maakt woonaccessoires die net iets anders zijn dan anders, met soms bijzondere kleuren en vormen. Dat vind ik heel erg leuk! Zo zijn de snijplanken vaak oversized en daardoor echte pronkstukken in de keuken. Bijna zonde om te gebruiken;)


HK Living heeft een prachtige collectie met industriële lampen die perfect passen in een wat stoerder interieur in retro/ VT Wonen stijl. Dat is nou precies de stijl waar ik in onze nieuwe woonkamer straks voor wil gaan!  Uiteraard wel met een vleugje brocante:) In de rest van het huis zet ik de brocante-beachy stijl door, maar beneden ga ik een andere aanpak proberen. Ik ben benieuwd wat jullie van het resultaat zullen vinden.


De industriële lampen van HK Living zijn in allerlei kleuren te krijgen. Ook zijn er meerdere maten verkrijgbaar. Wij hebben onze industriële lamp bij Fonq gekocht en we hebben gekozen voor het petrolkleurige exemplaar in maat L.


We gaan deze lamp ophangen in onze keuken, boven het eiland. De lamp is helemaal van metaal, heel zwaar maar erg mooi. Onze keuken wordt lichtgrijs van kleur met een wit werkblad. Bij deze lichte kleuren is zo’n petrolkleurige lamp een echte blikvanger;)


Wat vinden jullie van HK Living?

Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


Bron: fonq.nl

1 opmerking:

  1. Staat erg mooi! Leuk die stoere lamp en die mooie kleuren :)!

    BeantwoordenVerwijderen