Pagina's

zaterdag 14 maart 2015

Dienblad als sfeerhoekje

Hoi!


Vinden jullie het ook leuk om hoekjes in huis te decoreren met woonaccessoires? Ik vind dat super! Een 'hoekje' kan een plank aan de muur zijn of een stoeltje in de gang, het blad van een side table, maar ook een dienblad op de salontafel. Door allerlei leuke items bij elkaar te zetten creëer je een fijne sfeer en kun je jouw huis precies die uitstraling geven die bij je past.


In ons nieuwe huis ga ik straks voor okergele en petrolblauwe accenten. Wanneer ik in de winkel dan ook iets tegenkom wat ik daarbij vind passen dan neem ik dat mee....al snel kun je met de gekochte accessoires weer een nieuw hoekje maken, zoals hier op een koperen dienblad.


De twee mosterdkleurige vaasjes zijn van Casa Vivante en de grote glazen fles van Mica decorations. Beide merken vallen onder één bedrijf en het gekleurde glaswerk van Mica is mooi te combineren met het aardewerk van Casa Vivante. Het koperen dienblad is van de Karwei, en de twee blauwe waxinelichthouders heb ik bij een winkeltje gekocht bij ons in de buurt.....een witte bloem maakt het plaatje compleet:)


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen