Pagina's

zondag 15 maart 2015

Kleurenpracht

Hoi!


Inmiddels zijn alle kussens af die ik wilde maken voor in de woonkamer in onze nieuwe woning. Ons huis zal echter pas over een paar maanden klaar zijn....tja voorpret! Om toch alvast een indruk te krijgen van hoe de kussens uitkomen op de bank, mocht ik even de grijze bank van mijn schoonmoeder gebruiken voor deze fotoshoot.....eerlijk gezegd vind ik de kussens ook bij haar in de woonkamer erg leuk staan;) Onze eigen bank is straks niet van leer, maar van stof en de kleur is ook iets lichter, maar het geeft alvast een goed beeld.


De drie gele kussens heb ik in de winkel gekocht, de andere kussens zijn zelfgemaakt. Het principe is eenvoudig, ik heb 3 soorten stoffen (2 soorten petrol en linnen) gekocht en die in verschillende combinaties gebruikt. Het ene kussen heeft dus petrolkleurige gemêleerde stof aan de voorkant en linnen aan de achterkant. Het andere kussen is juist weer een combinatie van de twee petrolkleurige stoffen.  Alle kussens zijn afgewerkt met steeds vier knopen. Zo krijg je een bont gezelschap aan kussens, die toch één geheel vormen.


Het is wat vol zo op een driezitsbank, maar dat komt straks helemaal goed:) in onze woonkamer komt namelijk een grote hoekbank te staan. Het geel vind ik ontzettend gezellig staan en het petrol zorgt voor een stoere en hippe sfeer. Door de kussens te draaien kan ik steeds nieuwe combinaties maken met bijvoorbeeld minder petrol en meer linnen, of juist andersom als ik zin heb in meer kleur!


Vinden jullie het wat?


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen