Pagina's

woensdag 11 maart 2015

Petrolkleurig kussen

Hoi!


In ons vorige huis werd ons interieur gekenmerkt door zachte pasteltinten. De accentkleur in de woonkamer was lichtblauw en zachtroze. In ons nieuwe huis gooi ik het echter over een andere boeg: met petrol en oker!


Laatst ben ik bij de lapjesmarkt in Utrecht geweest om stof te halen om kussens van te maken. Deze kussens komen over enkele maanden, wanneer ons nieuwe huis klaar is, in de woonkamer te liggen. Ik kan haast niet wachten:)


De gemĂȘleerde petrol/blauwe stof is van de Montel. Het is de stof waar we twee fauteuils van hebben besteld. Deze stof heb ik in dit kussen gecombineerd met een effen stof in een soortgelijke kleur. De okergele knopen zorgen voor een verrassend accent.


Naast deze twee petrolkleurige stoffen heb ik ook kussens gemaakt met een combinatie van blauw, geel en ongewassen linnen. Ook heb ik enkele kussens kant en klaar gekocht in het geel. Alle kussens verschillen van elkaar maar dezelfde paar kleuren komen steeds terug. Zo vormt het straks op onze bank een mooi geheel:)


Wat voor accentkleur hebben jullie in huis?

Fijne avond!

Groetjes,
Lindia





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen