Pagina's

zondag 29 maart 2015

Retro

Hoi!


Wat vinden jullie van dit ronde kussen? Leuk nietwaar?!


Het is één van de kussens die straks in onze nieuwe woonkamer komen te liggen. Mijn moeder heeft de buitenkant gehaakt en ik heb het binnenkussen gemaakt. Zij kan goed haken en heeft al heel wat kussens gemaakt de afgelopen jaren. Dit exemplaar is gaaf!


Het kussen is helemaal retro....het doet mij denken aan de flower power periode (ook al is dat van voor mijn tijd haha). Deze stijl lijkt weer helemaal in te zijn. In veel winkels en in woonbladen zie je leuke retro accessoires, sierkussens en meubels. Erg leuk om dit te combineren met een modern of industrieel interieur om zo een verrassend geheel te creëren.


Het binnenkussen wat je 'achter' het opengewerkte haakwerk ziet is gevuld met veren en het hoesje is van linnen. Linnen heeft een mooie zandkleurige tint wat perfect past bij het petrolblauwe garen van het haakwerk.


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia




1 opmerking:

  1. Als ik zie dat jij zonder veel ervaring een patchword/quilt deken voor op een 2 persoonsbed kunt maken, dan vraag ik me af of dit geen uitdaging is om zelf te haken!
    Natuurlijk is het schattig als je moeder dit doet, maar ik kan me niet voorstellen dat jij deze uitdaging niet aangaat!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen