Pagina's

woensdag 21 september 2016

50 tinten geel;)

Hoi!


Zojuist heb ik een heerlijke ochtendwandeling gemaakt met onze hond Siebe en met onze kleine meid Kylie. Het is een heerlijk frisse en zonnige dag. Vandaag is het dan ook officieel zover; dan is het namelijk herfst.


Hoewel de zomer natuurlijk een heerlijk seizoen is, kan ik ook echt genieten van de herfst. Afgelopen weekend hebben we een fijne boswandeling gemaakt en de bossen beginnen al prachtig te verkleuren. Nog even en dan begint het vuurspektakel van moeder natuur echt. Knalrode, gele en oranje tinten vormen dan het decor. Paddenstoelen groeien dan overal  en vooral in de bossen zie je dan de prachtigste elfenbanken.  Mocht de zon dan toch tevoorschijn komen, dan is de magie compleet!


Niet alleen buiten is het genieten in de herfst, ook binnen is het fijn. Het wordt 's avonds weer eerder donker dus de kaarsjes gaan aan. Dat vind ik altijd erg gezellig! De herfst is het seizoen van heerlijke avonden op de bank doorbrengen onder een dekentje, met een kopje thee en een koekje.



Om ook in huis helemaal in de sfeer te komen heb ik gisteren onze woonkamer gerestyled. De roze sierkussens die op de bank lagen hebben plaatsgemaakt voor exemplaren in verschillende tinten geel zoals mosterdgeel, goudgeel en okergeel. Zo met de al aanwezige petrolkleurige kussens vind ik het een gezellig geheel geworden.



De schelpen en steentjes die eerst op onze salontafel lagen hebben plaatsgemaakt voor dennenappels, gedroogde paddenstoelen en heerlijk geurende potpourri. De dennenappels heb ik gekocht bij de Xenos. Daar hebben ze ontzettende veel leuke decoratiematerialen om nu je woonkamer mee te decoreren.



Laat het najaar maar komen!

Fijne dag!

Groetjes,
Lindia




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen